Känner mig GLAD!!!
Minns inte när jag kände sådan glädje senast. Utan någon särskild anledning… Det kanske har vänt nu?! Värt att dokumentera iallafall!!
Glad!
HÖSTEN 2012, LIVET EFTER Posted on fre, oktober 26, 2012 19:23:29- Kommentarer(3) https://www.mamma-till-ett-sjukt-barn.se/?p=108

Underbart att höra!!!!
Blir också så GLAD 🙂 för alla positiva besked, för Ws fantastiska kämparglöd och för hans underbara familj som finns där runt omkring honom!! Många, många kramar från oss i Alsike
Underbart!