De senaste dagarna har det varit funderingarnas dagar… många tankar snurrar som vanligt i mitt lilla huvud. Jag inser att jag faktiskt har svårt att minnas 2011 och 2012 (och är därför väldigt tacksam över denna blogg). Inser hur mycket vi ändå jobbade på, utan att vara särskilt fokuserade. Gjorde många konstiga saker.
Upptäckte när jag satt och jobbade, behövde gå tillbaka till 2011 och insåg då att då bytte vi bank. Herregud, såå mycket jobb det är att byta bank när man har fyra företag och privata business… Nämen, det gjorde vi medan vi tjatade på att få i W tabletterna och åkte fram och tillbaka till sjukhuset fyra dagar per vecka… Vi sålde och köpte bil, vi köpte vår lilla stuga i Gesunda, målade och möblerade den samt ordnade så att den kunde hyras ut veckovis under sommaren. Jag gjorde alla bokslut själv, vi anställde medarbetare… Herregud, när jag tänker efter… det är ju helt galet. Tänk vad mycket fel det kunde ha blivit. Och varför lade jag inte mer tid på W, de andra barnen och på mig själv när det var så galet allting…
Det måste väl vara ett sätt att hantera det hela på, men det känns som att det var helt fel. Bidragit mycket till den där utmattningen som vi fick senare och faktiskt fortfarande dras med.
Ja, det var dagens reflektion :-)!
