Åhhh vad de hade haft det bra!! Deras resa var intensiv men mycket mycket rolig och lyckad!!! En helt fantastisk upplevelse för dem båda! Matchen – såklart, men det var ju så mycket mer… bad, shopping, rundvandring på Camp Nou, god mat och härligt att bara få vara de två för ett par dagar. W hade varit såå ivrig att hinna göra så mycket som bara möjligt. Roligt!! Vi är så otroligt tacksamma mot Stiftelsen Min Stora Dag, så fantastiskt att de verkligen gör det här för barn, och så overkligt att min W har fått ta del av en sådan stor sak.
Jag tyckte det var jobbigt när de var borta, blir orolig när inte familjen är tillsammans och särskilt när W var borta. Många tankar kom, om hur det skulle kunna ha varit… så varje gång jag pratade med honom i telefon så rann lyckotårarna! Han finns kvar hos oss!!! Han mår bra!! Undrar när och om jag kommer över det… när det kommer att lätta?! Såklart är det inte samma känsla som för ett år sedan, men det är så många tankar, så mycket sorg och uppdämd rädsla. Svårt att beskriva.
Det är lite som när man föder barn (:-); (oj, det blev kanske en underlig liknelse..) jag tänker på att man ofta bara kan tänka på tiden fram till förlossningen, tiden efteråt med efterverkar, sömnlöshet etc kommer som en överraskning… Psykologerna varnade ju så mycket för den här tiden, det är då den riktiga depressionen kan komma, när man får utrymme att släppa gardet lite.
Jag vill oxå uppmärksamma att Årets nobelpris i medicin går till Stamcellsforskningen! Såå stort, tänk att vi skulle få varit en del av resultatet från forskningen från nobelpristagare…
Imorgon är det min och lillasysters tur!! Vi åker till Madrid, för tid tillsammans att fylla med en massa shopping, god mat och få träffa stora kusinen Cassandra som är där och pluggar. Vi ska ha det såå mysigt och roligt!! Känns overkligt att få så mycket tid för ett barn. Det är lillasysters ”belöningsresa”, hon har varit såå duktig genom den här perioden. Hon har fart så illa och varit så ledsen och orolig. Hon måste oxå belönas, det tycker vi känns otroligt viktigt.
Så, håll i hatten, imorgon gör vi Madrid!!!

Oh, jag är avis. Skulle vilja vara med! Så rätt tänkt att ge lillasyster den här resan och tid med dig! Det här behöver ni och så värda – båda två! Jag vet hur mysigt ni kommer ha! Kram på er
Ha en alldeles underbar resa ni två!! Kram Eva