Fick idag veta att det heter Endokrin och ingenting annat :-)!! Vi skrattade mycket åt min lilla missuppfattning… klämde in ett T för mycket :-)… Endokrin betyder ”Hormonproducerande organ” tror jag…
ENDOKRIN
HÖSTEN 2012, LIVET EFTER Posted on fre, oktober 05, 2012 16:58:11- Kommentarer(0) https://www.mamma-till-ett-sjukt-barn.se/?p=114
