Vi är här!!! I Järvsö och en veckas härlig skidåkning väntar… och mer därtill, häst och släde upp på ”fjället”, månskensvandring till vargarna för att se och höra dem yla i fullmånen!!! Underbart!

Kusin David är med och det är fullt ös på barnen :-).

Värdena stabila, var där innan vi åkte och allt känns någorlunda lugnt och tryggt. 45 min med helikopter från Huddinge om ngt oförutsett händer, men vi tror absolut på en alldeles fantastisk vecka full av bus och lek.

Är såå lycklig att vara här, med en nästan frisk W!! Overkligt!