Idag var vi på vanlig kontroll på sjukhuset. Allt var bra. Och då fick W en present lite i förtid, han fyller 10 år nästa tisdag. Han får gå på en hockeymatch i Globen mellan Djurgården och AIK!!!! Det är ju något som är omöjligt för honom de närmaste nio månaderna, men han får genom organisationen Min Stora Dag en egen loge och få gå in bakvägen för att inte vara bland så många människor! Så fantastiskt!!! Jag blev som vanligt rörd till tårar :), och han blev verkligen JÄTTEglad.

Nu ringde de och sa att de hade ytterligare goda nyheter, alla värden var bra. Det spökande Kreatininet som återigen var skyhögt i torsdags var nu på banan igen. Åh, så skönt. Han äääär duktig och dricker en väldigt massa vatten, det är kanske det som ger resultat.

Helgen har varit jättebra, barnen är så lyckliga att det kommit snö och igår var t ex W ute i FEM timmar. Jag har haft en urmysig helg med några nära vänner och det är så upplyftande och energiberikande. Tjejsnack i 12 timmar :-), vad kan vara bättre?!

Idag var oxå W hos tandläkaren, han kommer gå nu var tredje månad och sedan en gång per år till sjukhustandläkarna på Huddinge. Cytostatikan kan minska salivutsöndringen vilket kan leda till fler hål etc, de mätte nu salivet på något mysko sätt, han fick sitta och spotta i en minut. Jesus – han får verkligen göra konstiga saker, min lilla pojke. Men det här var ju i och för sig en av de lindrigaste…

Imorse kom även psykologerna upp och träffade W, det är lite trögt, men de får någon kontakt iaf. Jag ska dit på onsdag, ska bli spännande att höra deras intryck.

Vet inte om jag har skrivit det, men häromdagen fick Lillebror ett diplom från sjukhuset: Diplom till Lillebror, som vi varmt tackar för en enastående kärleksfull och livsviktig insats den 28 oktober 2011, som givare av benmärg till sin bror W på Karolinska Universitetssjukhuset.

Är det inte fint!!! De tänker då på allt och är helt underbara!