Snälla ni som läser min blogg
Vaknade i natt och hade drömt att alla barnen i skolan stod
i en ring runt V och ropade att han hade en dödlig sjukdom… ÅH,
kallsvettig. Det är klart att inte något sådant skulle hända, men jag ber er
ändå, alla som läser den här bloggen; Snälla – var försiktiga med vad era barn
hör och ser. Det FÅR inte hända att V får reda på detta från någon annan än
oss. Barn HAR stora öron och ögon, och särskilt sådant här kan verkligen fånga
deras uppmärksamhet.
Våra barn vet inte heller om den här bloggen.
TACK!
