Kände att jag bara måste skriva om min känsla idag, det är alltid så mycket elände och allt är ofta så jobbigt när jag skriver här. Men idag… det känns så bra och det är så skönt!!! Vi lämnade alla fyra barnen, det har vi inte gjort på mycket mycket länge. De stora började skolan och de små gick till sitt härliga dagis med sina kompisar. Alla var glada imorse, de små var lätta att lämna och de stora hojjade glatt iväg själva. Jag tror vi alla hade den där pirriga känslan av att vi ÄNTLIGEN får vara ”som vanligt”, får vara en del i ett större sammanhang och dela vår vardag med våra vänner. Vi har ju varit ”utanför” under så lång tid.

Jag är så himla himla glad att få jobba, jag tycker det är så roligt. Och när jag på försäkringskassans hemsida klickade i ”nej, jag ska inte vabba mer i samband med den här perioden”, så kändes det helt helt underbart!!!

Nu är vi på väg – på god god väg mot en helt vanlig vardag, och som vi kommer att njuta allihopa!!

Ikväll ska vi fira!