Fick i fredags det fruktansvärda beskedet att min bror avlidit i en hemsk trafikolycka.
Det räcker nu. Är helt tom och otroligt otroligt sorgsen. Vad är det som händer i mitt liv?

Min fina bror blev 58 år. Vila i frid Sten, ta hand om mamma.