Fick i fredags det fruktansvärda beskedet att min bror avlidit i en hemsk trafikolycka.
Det räcker nu. Är helt tom och otroligt otroligt sorgsen. Vad är det som händer i mitt liv?
Min fina bror blev 58 år. Vila i frid Sten, ta hand om mamma.
PANG! så förändras livet, ett av våra fyra fina, friska och välmående barn får tre livslånga sjukdomar inom loppet av en månad. Hur hanterar vi detta? Hur ska vi orka? Hur ska HAN orka? Hur ska alla syskon påverkas? Hur ska allt lösas praktiskt? Frågorna är så många, så många... och svaren kommer nog växa fram här på bloggen, allteftersom... hoppas och tror jag...
Fick i fredags det fruktansvärda beskedet att min bror avlidit i en hemsk trafikolycka.
Det räcker nu. Är helt tom och otroligt otroligt sorgsen. Vad är det som händer i mitt liv?
Min fina bror blev 58 år. Vila i frid Sten, ta hand om mamma.
Åh Mia, det är så galet. Önskar att vi alla runt omkring (och vi är många) kunde få lyfta av dig allt och hjälpa dig att bära. Stora styrkekramar från JEPST
Ååå Mia hur mycket skall man orka med..styrkekramar till Er alla. Tänker på Er / Camilla H
Åh Mia, nu räcker det. Vet att du har många fina vänner runt dig, ta hjälp av dem. Ensam är inte stark. Kramar till dig o familjen
Vad förfärligt! Vi tänker på dig och er. Massor av kramar från Mathias och Jenny
Ja, nu känns livet helt overkligt,surrealistiskt…det är maxat nu! Tankar och känslor centrifugerar runt i huvudet och kroppen….sorg, förtvivlan och oro för hur DU ska orka!
Vi skickar alla kramar vi har!! Eva
Mia, det är svårt att finna ord. Hur mycket prövningar kan en människa klara, undrar jag. Hoppas ni hittar styrka nånstans! Stor kram