Jaaaa!!!!! NU tror vi att transplantationen kan anses som lyckad!!!! Den nya chemerismen visade att W hade 83,6% LillebrorT-celler! Och de andra hade han bara 0,1 och 0,5% kvar av sina egna! Lycka och glädje!!!

De andra proverna (immunförsvar, Hb, reticulocyter och allt vad de heter) är fortfarande all time low, men chemerismen är ju ändå det viktigaste!! De andra kommer att komma igång, jag känner det!!

Vi firar med thaimat (W fick bestämma) :-)!