Nu ringde doktorn till Micke. Det var solklart att W har en form av ansträningsastma som beror på cellgifterna. Han har nu fått två olika mediciner som ska vara vidgande OCH läkande. Om två månader ska vi göra ett nytt test och se om det har förändrats något. Känns så oerhört skönt. Tänk, som han har kämpat, tränat och tränat och ändå blivit omsprungen av sina kompisar. Så himla underbart att han nu ska få hjälp, och dessutom LÄKANDE… kanske kan det bli helt bra! En sten har fallit från våra bröst, både hos Micke och hos mig. Och… det känns lite skönt att få rätt :-).
Vilken härlig helg vi ska ha!