Nej… inget telefonsamtal ännu. Nu är det en dag kvar… sedan kan vi nog glömma att vi får ett samtal i år. Men, nu har det gått så långt och vi fokuserar så mycket på att inte tänka på det så det är nästan helt ok. Även om en positiv julhälsning från USA eller iaf ett lugnande besked att det kommer att stoppas nästa gång, såklart skulle vara den ljuvligaste och skönaste av alla julhälsningar.
Så vår väntan fortsätter…
GOD JUL till alla!

Önskar er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år.
Kram från ald Ludvig med familj
God jul till er alla! Kram