Än är det inte över. Bilderna är nu granskade på Karolinska
i Huddinge. De ser förändringar.

Bilderna ska nu granskas i Solna och samtidigt skickas till
USA.

Vi är förvirrade och ledsna. Läkaren som ringde (”nya Dr
Karin”) ville inte säga någonting. Hon sa att Sverige har haft fel förut och
vill inte att vi ska dra några växlar. Vi måste avvakta USA’s granskning.

Helvetes jävla skit.