Vad det betyder vägrar jag att tänka på. Jag har bestämt mig för att svaren inte har kommit ännu. Så nu åker vi till Kanarieöarna och tänker på annat…. Det kommer att bli bra allting.
Inget telefonsamtal idag…
NU är det över! Posted on tis, oktober 29, 2013 17:05:43- Kommentarer(3) https://www.mamma-till-ett-sjukt-barn.se/?p=60

Hoppas ni får fantastiska dagar! kram
Önskar er lata, sköna dagar på Kanarieöarna! Kram från Alsike!
Njut av värmen nu. Oavsett vad svaret är så kan ni inte påverka det. Klart det är svårt att inte oroa sig, men försök! Jag hoppas ni får sms från sjukhuset: allt bra! Kram