Nej, ännu inga svar avseende ev sköldkörtelproblem… Dr Peter trodde dock inte att det var det. Hm, han hade inga teorier heller, utan vi får hoppas att det går över vartefter. Det kunde inte vara något allvarligt iaf och det hade inte gått ner i lungorna. För eksemen fick vi olika salvor som ska smörjas vid olika tider… det är sådant pyssel med allt sådant. Nuförtiden känns det lite belastande och jobbigt, tänk förr, då höll vi som bäst på att kämpa med frukosttabletterna vid den här tiden :-). Man glömmer lätt…

Nu har jag precis ringt sjukhuset, då jag fick information om att en pojke som vi ska träffa på lördag har vattkoppor. W har ju haft det INNAN transplantationen, men allt är ju ställt till noll så jag vet inte vad som gäller. Minns inte. Minns att det var jättefarligt med just vattkoppor tiden efter transplantationen, men vet inte vad som gäller nu. De ska återkomma under dagen.

Ja, nu är då äntligen alla fyra barnen på skola och dagis, och jag får tillfälle att försöka jobba i kapp. Har också blivit ombedd att informera om W och Addison för Lillebrors nya klass. Det gör vi absolut, och vädjar till föräldrarna att hålla på 48 timmars regeln avseende magsjuka. Jag VET hur jobbigt det är att vara hemma den där extra dagen, men för oss handlar det ju om så mycket mer än bara maginfluensa. Jag ska försöka förmedla det.

Känner hur hela familjen är väldigt spänd fortfarande. Orkar inga motgångar över huvud taget, finns fortfarande inga reserver. Relativt små problem, som förr var en del av vardagen och inget vi hetsade upp oss över, blir lätt oöverstigliga och väldigt jobbiga. Jag känner att jag är asocial och lite låg och ledsen, vill mest vara för mig själv den tid som finns. Men försöker att vara ”snäll” mot mig själv och bara låta det vara så.

Lite konstig och oviktig uppdatering, kände bara att jag ville skriva något.
Trevlig helg!