Fick idag svar på senaste chemerismen, som vi hade glömt bort… Den visade helt fantastiska resultat. Den ena cellen (CD 33) var W’s celler inte ens mätbara, det var 100 % Donatorceller!!! Cd 3 som oxå är viktig för oss visade 97,2% donatorceller. Det är helt helt otroligt. Känner att jag knappt tror att det kan vara sant. Det har ALDRIG varit såhär fina siffror förut, på sista tiden har det ju till och med varit gränspuck och legat runt 84 – 86%… Kanske kanske kan min teori stämma, W kom igång lite sent och det är först nu som allt stabiliserar sig?
Just nu är dock min sinnesstämning så att det känns som en dåres försvarstal, allt som jag skriver och säger…
