Det är att inte V får veta något. Det kommer att knäcka honom. Han vet vad det kanske innebär.
Just nu mår han bättre än på flera år. Han är glad, känner sig frisk, lycklig, harmonisk och såå härlig. Så snälla – om ni läser det här – berätta inte för era barn!!!
Det känns läskigt att skriva på en blogg, men jag behöver det. Jag behöver den här ovärderliga dokumentationen och jag vet att många vill veta hur det går.
