Vid sövningen hade det varit tre narkosläkare, så han var i goda händer då iallafall :-). Men återigen tog det sådär lång tid. Vi nästan dör ju av syrebrist under tiden… En MR ska ta 30-45 min, men nu tog den närmare två timmar. Oron sätter sig som en klump imagen. Och ingen information, jag menar det kan ju finnas någon naturlig förklaring till att det tog längre tid än tänkt… Men man får inte träffa narkosläkarna efteråt utan hamnar på uppvaket direkt. Åh, måtte det inte vara något som de har hittat och tagit fler bilder än beställt… Ska maila Dr Karin och be henne ringa så fort hon får svaret, den 20 november känns oerhört långt bort…
NUUU är det över!!
HÖSTEN 2012, LIVET EFTER Posted on ons, oktober 31, 2012 12:36:55- Kommentarer(2) https://www.mamma-till-ett-sjukt-barn.se/?p=106

Skönt! Njut av värmen. Hoppas på bra svar 20/11. Kram
Tack o lov att det har gått bra! Faan så virdrigt för W…vad han utsätts för, gång på gång!!! Så skönt att ni får åka iväg…hoppas, hoppas att resan bara blir bra..att det inte händer nåt mer nu…Tänker på er!