Nu är allt bra igen! W är på ett strålande humör (MKT cortison :-))… Just nu är han och tittar på lagets fotbollsträning, det gick inte att hålla honom därifrån, men han lovade att bara titta… Micke är med honom såklart. Åh, det är så himla skönt att se honom så pigg och glad. Han pratar i ett, hela tiden… Men idag fick vi höra att man lika gärna kan bli väldigt aggressiv och deppig av cortison, så vi ska vara glada att det är såhär.

Idag har jag träffat psykologen och läkaren igen. Det var ganska bra. Pratade mycket om hur vi ska försöka vara med W, lyssna mer på honom och hans behov. Vi driver ju på så mycket framåt, som jag skrev igår.. det är så typiskt oss, allt ska gå fort och framåt… Men nu får vi lugna oss lite, träna på det.

Alla prover var bra, det är ett njurvärde som fortfarande spökar och på fredag ska de utreda mer om vad det kan vara. Annars ser det jättebra ut. De vita blodkropparna tuffar och går, byggs upp successivt.

Vårt största problem just nu är medicinerna. Att få i honom dem. Hela dagarna går åt till att tjata om dem… kl 12 är morgonmedicinerna i, då är det bara att börja med nästa.. never ending…

Ja, då ska jag ladda inför begravningen då. Var och köpte ny klänning. Kickan och Cassandra kommer hit imorgon så åker vi tillsammans på fredag morgon. Det ska nog gå bra. Mina systrar har planerat minutiöst och det kommer bli en mycket fin cermoni. Måste tänka på att jag inte får krama alla, det kommer nog bli svårt!!