Lillebror har INTE ALD!!!!!! Han är inte bärare så han kommer ALDRIG få det. Åh, det var så härligt att få gråta glädjetårar för en gångs skull, som en vän uttryckte det!

V’s MR-bilder är nu skickade till USA där de nu ska granskas av de bästa specialisterna i världen på detta. Alla de mest erfarna läkarna här i Sverige har tittat, men kan inte säga om det är den aggressiva varianten eller ej. Att det är ALD är konstaterat nu. Tyvärr sa Dr Karin att vi inte skulle få några förhoppningar. Hon är övertygad om att det är den aggressiva varianten. Men såklart ett litet hopp tändes…

Fick idag oxå veta att det bara finns ett tiotal kända fall av ALD i Sverige. Då räknas alla varianter.

En på miljonen…